niedziela, 9 września 2012

Początek

Witam wszystkich.Mówią że początki bywają trudne, i uważam że to prawda, po jakimś czasie postanowiłam jendnak wrócić do tego bloga i zaczać od początku. Z pomocą Kasi, udało mi sie stworzyć jakiś taki prosty zarys jak narazię.

Przez długi czas miałąm opory co do blogów ale myślę że teraz to sie zmieni, i bede co jakiś czas tu zaglądać i coś moze nawet pisać. Ale myślę że tak to bardziej będę starać się dzielić moją pasją którą jest fotografia, oczywiście amatorsko. Ale po mału do celu :)
To chyba na początek tyle. Narazie podzielę sie czastką swoich prac z czasę będe wynajdywać jakieś stare fotki i dzielić sie nimi z wami :)



to oczko jest moje, troche zabawy w programie picasa i efekt jaki jest każdy widzi




 tu oczywiście zachód słońca, które uwielbiam, musze poszukać trochę wiecej tych wspaniałości

a to zrobione skoro świt, i żeby nie było specjalnie nie wstałam. tak przy okazji zrobione przed 5.00 rano :)



1 komentarz:

  1. to oko jest boskie! :)
    jestem pierwszym obserwatorem! ;) trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń